剛好是在和當時的戀人冷戰的時候聽到這首歌

心情就和歌詞中不知該走還是該留 相同

 

很有感觸的一首歌 大力推薦謎幻樂團

 

I took a walk on a Saturday night

我一個人在星期六的晚上走著
Fog in the air

空氣中充滿了霧氣
Just to make my mind seem clear

我只是想要讓我的心清楚一點
Where do I go from here?

我在哪裡何去何從?
I see my breath pushing steam through the air

我看著我呼出的氣息推著霧穿過空氣
Shaking hands run through my hair

顫抖的雙手穿過我的頭髮
My fears, where do I go from here?
我害怕,我在哪裡何去何從?

Is it my fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other

我們一直想念著彼此
My fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other
我們一直想念著彼此


Walking down to the water's edge

沿著海岸邊走
Asking why I’m here instead of home
問自己為什麼不在家而是在這裡

Now I stand alone
而我一個人站著

I stop to stare at the ocean side
不再寧視海的另外一頭

I'm breathing in just to feel it’s side
with his

我呼吸只為了感受和他的那一側

like you were here with me
就像你在我身旁

Is it my fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other

我們一直想念著彼此
My fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other
我們一直想念著彼此


Oh, it's on the warmest night

噢,這是一個最溫暖的夜晚
It's in the brightest light

有著最閃亮的燈光
It's when the world is moving

當這個世界轉動著
Oh, it's in the faintest cry

噢,它存在在最微弱的哭泣裡
It's in the lover's eye
與戀人的雙眸中

Is when I need you most
而現在是我最需要你的時候

And don't you know?
你知道嗎?

Is it my fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other

我們一直想念著彼此
My fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other
我們一直想念著彼此


Is it my fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other

我們一直想念著彼此
My fault, is it my fault?

是我的錯,這是我的錯嗎?
We’ve been missing each other

我們很想念彼此
We’ve been missing each other
我們一直想念著彼此

arrow
arrow
    文章標籤
    Imagine Dragons
    全站熱搜

    NA. 9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()