close

上一個被我如此喜歡的歌手是Adele

不過今天不是要講愛小姐 而是要來分享一下我的新歡 Ella Eyre

頂著一頭引人注目的獅子頭

 

I guess I'll love you forever

我猜我會愛你一輩子
I guess that's all my fault

我猜這一切都是我的錯

But I can't change the weather

但我不能改變這樣的處境

And so I can't be what you want

而且我也不能變成你想要的那種人

 

And you say that you're sorry

你說你很抱歉
But you don't have a clue

你卻一點都沒有意識到

That it does nothing for me

這對我來說根本就沒差


Now I don't wanna feel like I do

我現在不想去感受我的感覺

Forgotten how to be without you

不知道在沒有你的生活中該如何是好
I never thought it's something I'd lose

我從來沒想過我失去了什麼

'Cause nobody love me like you
因為從來沒有人像你一樣這麼地愛我


I don't know how to get out this place

我不知道該如何離開這個地方

I can't seem to get away from your face

我似乎無法擺脫你的臉
And seeing now how much you've changed

看你如此巨大的改變

And nobody love me like you

而沒有人像你一樣這麼地愛我


Nobody love me (Nobody love me)

沒有人

Nobody love me like you

沒有人像你一樣地愛我

Nobody… nobody love me… nobody nobody

沒有人 沒有人愛我

Nobody love me like you
沒有人像你一樣這麼地愛我

 

Well it can never be easy

這永遠都不會是一件簡單的事

They say that it takes time

他們說這需要時間

To forget you don't need me

去忘記你再也不需要我了

Now you're probably just fine
現在你大概過得很好
When you said that you loved me

當你說你愛我時

You don't know what you did

你不知道你對我做了什麼

But you took something from me
但你拿走了我身上的某個東西

 

Now I don't wanna feel like I do

我現在不想去感受我的感覺

Forgotten how to be without you

不知道在沒有你的生活中該如何是好
I never thought it's something I'd lose

我從來沒想過我失去了什麼

'Cause nobody love me like you
因為從來沒有人像你一樣這麼地愛我



I don't know how to get out this place

我不知道該如何離開這個地方

I can't seem to get away from your face

我似乎無法擺脫你的臉
And seeing now how much you've changed

看你如此巨大的改變

And nobody love me like you

因為沒有人像你一樣這麼地愛我

 



Nobody love me (Nobody love me)

沒有人

Nobody love me like you

沒有人像你一樣地愛我

Nobody… nobody love me… nobody nobody

沒有人 沒有人愛我

Nobody love me like you
沒有人像你一樣這麼地愛我

 



Now I don't wanna feel like I do

我現在不想去感受我的感覺

Forgotten how to be without you

不知道在沒有你的生活中該如何是好
I never thought it's something I'd lose

我從來沒想過我失去了什麼

'Cause nobody love me like you
因為從來沒有人像你一樣這麼地愛我

 

I don't know how to get out this place

我不知道該如何離開這個地方

I can't seem to get away from your face

我似乎無法擺脫你的臉
No matter how much you've changed

不論你有多麼巨大的改變

And nobody love me like you

因為沒有人像你一樣這麼地愛我

 

 

如果喜歡我的翻譯請留言給我動力

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    NA. 9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()