close
 
一直很喜歡的歌
 
Asaf Avidan 他的名字就像他的聲音一樣特別
 
深夜時刻一個人靜靜聽他呢喃
 
有天我們都會老的,親愛的
 
 
 
 
No more tears, my heart is dry
不剩一滴眼淚 我的心乾枯了
I don't laugh and I don't cry
我沒有笑也沒有哭
I don't think about you all the time
也不再時時刻刻都想著你了
But when I do –I wonder why
但,為什麼我會變成這樣呢

You have to go out of my door
你必須離開我家
And leave just like you did before
像是你還沒來的時後那樣
I know I said that I was sure
我知道我很認真的說了那些話
But rich men can't imagine poor.
但富有的人沒法想像貧窮的生活

One day baby, we'll be old
噢,親愛的,我們都會變老
Oh baby, we'll be old
親愛的 我們都會老的
And think of all the stories that we could have told
然後去回憶那些能夠再被提起的故事
 
Little me and little you
小小的我和小小的你
Kept doing all the things they do
曾不停的做著所有他們一起做過的事
They never really think it through
他們從來就沒有仔細的去思考
Like I can never think you're true
就像我從來沒有真正的去想過你

Here I go again – the blame
再次走到了這裡 那些責備
The guilt, the pain, the hurt, the shame
那些自責 痛苦 傷害 和丟臉的
The founding fathers of our plane
那個曾經載著我們翱翔的飛機
That's stuck in heavy clouds of rain.
如今卻卡在烏雲裡動彈不得

One day baby, we'll be old
噢,親愛的,我們都會變老
Oh baby, we'll be old
親愛的 我們都會老的
And think of all the stories that we could have told
然後去回憶那些能夠再被提起的故事
 
這個版本的也很好聽

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    NA. 9 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()